بازاریابی یا مارکتینگ (به انگلیسی: Marketing ): بازاریابی به عنوان فرایندی مدیریتی -اجتماعی تعریف می‌شود که بوسیلهٔ آن افراد و گروه‌ها از طریق تولید و مبادلهٔ کالا با یکدیگر، به امر تأمین نیازها و خواسته‌های خود اقدام می‌کنند. برای روشن شدن این تعریف باید ابتدا اصطلاحات مهم نیاز، خواسته، تقاضا، کالا، مبادله، معامله و بازار را بررسی کرد. بازاریابی امیال و نیازهای پاسخ داده نشده را شناسایی می‌کند. .




دانلود فایل های کمیاب بازاریابی ,تعریف ,پاورپوینت ,اسلاید ,فایل ,جامع ,تحقیقات بازاریابی ,بازاریابی در ,در 27 ,پاورپوینت کامل ,عنوان تحقیقات ,عنوان تحقیقات بازاریابیمنبع

پروژه درس انتقال حرارت

عوامل پدیدآورنده ورشکستگی و ارزیابی آن

پاورپوینت مسئولیت اجتماعی شرکت

آلیاژها و مواد مغناطیسی غیر آهنی

بدنه ماشین

کارت ویزیت پوشاک لایه باز

پروژه: مکانیزاسیون کشاورزی در ایران

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ورق شیروانی کرکره ای رنگی و گالوانیزه خرید و فروش آیتم استیم تیم والیبال کاراسونو چیت های کانترسورس و سی اس گو برترین متخصص قلب محله نارمک معرفی کالا فروشگاهی mod video games mmocheaponline اینجا همه چی هست بازرگانی اشراق - مواد اولیه پلیمری